Wierzymy, że fitness to nie tylko sportowa aktywność, ale źródło prawdziwej przyjemności, dobrego samopoczucia i zdrowia.
W najnowszym edytorialu patrzy na świat przez różowe okulary. W mini kolekcji Think Pink królują róż, słodycz i romantyzm.
Wierzymy, że fitness to nie tylko sportowa aktywność, ale źródło prawdziwej przyjemności, dobrego samopoczucia i zdrowia.
Marka Mohito otwiera sezon kampanią ze słonecznym Los Angeles w tle. W wiosenno-letniej kolekcji projektanci postawili na ciekawe faktury, przezroczystości oraz subtelne koronki.
Wierzymy, że fitness to nie tylko sportowa aktywność, ale źródło prawdziwej przyjemności, dobrego samopoczucia i zdrowia.
Mili-tu to marka klasycznych toreb miejskich o mocnych i charakterystycznych akcentach. Wszystkie sygnowane produkty Mili-tu tworzone są ręcznie, od początku do końca w Polsce.
Nowa kolekcja marki Gatta wiosna/lato 2017 inspirowana jest podróżami i wyprawami w najpiękniejsze zakątki świata.
Na pierwszym planie kwiaty w każdej możliwej postaci, do tego szczypta rajskiej egzotyki i „nowego retro”, a wszystko doprawione przewrotną interpretacją motywów afrykańskich.
Optymistyczna, ciepła kolorystyka, nowoczesne, dopasowane fasony i zaskakujące bogactwo wzorów – najnowsza kolekcja Vistuli to klasyka w odświeżonym wydaniu.
Od momentu, gdy w 1979 roku wprowadzono modelu Air Tailwind, Nike Air stała się jedną z najważniejszych technologii Nike.
Wiosenne kwiaty, mikro wzory przywodzące na myśl klimat wakacyjnej beztroski oraz kolory – zarówno subtelne pastele, jak i soczyste nasycone odcienie – to najmocniejsze wyznaczniki nowej kolekcji Wólczanki, która trafi…
Rajska wyspa z drobniutkim piaskiem, otoczona lazurową wodą i skałami – taki klimat towarzyszył Justynie Steczkowskiej i jej odzieżowej przyjaciółce – marce Gatta, podczas tworzenia nowego lookbooku.

Projekt Studiom4.pl