1 lipca br. rozpoczęła się niestandardowa kampania promująca najnowszy krążek Red Hot Chili Peppers "The Getaway".
Po piętnastu latach w reprezentacji, kapitan drużyny Zlatan Ibrahimović rozstaje się z reprezentacją, dziękując ogromnej rzeszy fanów i przyjaciół.
BuzzaarPolska Agencja Marketingu Szeptanego realizuje właśnie kampanię #Bohaternocy promującą Durex Pleasure Ring Pierscień Erekcyjny.
Jeden z najlepszych polskich kitesurferów, Victor Borsuk, przy wsparciu Virgin Mobile Polska oraz Sony, przygotował materiał filmowy o codziennym życiu kitesurfera.
Najlepsi bariści podkreślają, że świeżo palona kawa potrafi najpełniej oddać bogactwo smaku i aromatu kawowych ziaren.
Katarzyna Glinka, Aleksandra Nieśpielak i Lidia Popiel jako jedne z pierwszych w Polsce miały okazję sprawdzić właściwości drogowe Talismana Grandtour.
Konieczny jest bardziej skuteczny nadzór nad reklamą leków i suplementów diety - prezentujemy komentarz BCC.
Nastał czas słonecznej pogody i wysokich temperatur, kiedy każdy z nas szuka ochłody, także w smacznej formie.
Powoli ruszają letnie wyprzedaże, z tego powodu chcieliśmy wam przypomnieć kilka zasad jakimi należy się kierować, żeby wyprzedaże nie przerodziły się w letnie bankructwo.
Cartoon Network po raz drugi zaprasza do wzięcia udziału w projekcie edukacyjnym „Studio Wyobraźni Cartoon Network”. Na stronie akcji imaginationstudios.cartoonnetwork.pl fani stacji mogą stworzyć m.in. własne animacje, rysunki i scenorysy,…
Sezon piłkarskich emocji w pełni dlatego Carrefour Polska rusza z wielką interaktywną loterią piłkarską i funduje ponad 730 tysięcy nagród.
Największa fabryka słodyczy w regionie – zakład Nestlé w Kargowej – po raz kolejny otwiera swoje podwoje dla wszystkich miłośników słodkości w ramach VI Międzynarodowego Święta Czekolady.

Projekt Studiom4.pl