Kiedy w telewizji pojawiają się kultowe ciężarówki Coca-Cola przemierzające drogę w rytm „Coraz bliżej Święta… Coraz bliżej Święta…”, to znak, że Boże Narodzenie już tuż-tuż!
W 2021 roku wartość rynku kosmetyków w Polsce ma wynieść 20 mld zł, aby utrzymać przewagę konkurencyjną przemysł kosmetyczny musi inwestować w innowacyjność.
Na dorocznej mapie wydarzeń poświęconych profesjonalizacji środowiska barmańskiego szczególne miejsce zajmuje program "Shake It Up".
Firma VIVE Profit Center rozpoczęła współpracę przy produkcji programu telewizji Polsat „Supermodelka Plus Size”.
W przyszłym roku wartość e-sportu ma osiągnąć miliard dolarów.
Cydr Lubelski i Lublin podsumowują działania z okazji 700-lecia miasta.
Gorące latynoskie rytmy w samym środku listopada? To możliwe tylko podczas El Sol Salsa Festival, który już niedługo po raz 13 będzie podgrzewał warszawską jesienną atmosferę.
Jedyny taki Paris Fashion Week czyli Le Défilé L’oréal Paris i współpraca z Balmain Paris.
Nuxe & Benjamin Millepied przedstawiają film „Instinctive beauty”.
Rekomendacje w social mediach bardziej skuteczne niż reklamy telewizyjne.
22 września, pod hasłem „Zwierzęta Nocy”, odbyła się druga edycja niezwykłego wydarzenia muzycznego, jakim jest Blue Night by Absolut.
Spragnieni Lata kończą niefiltrowany sezon i zapraszają na kolejną edycję.

Projekt Studiom4.pl