29 lipca startuje Hel Spot - nowa miejscówka nad Bałtykiem, do której marka EB zaprasza wszystkich spragnionych dobrej zabawy, pozytywnej energii, muzyki i relaksu w bezpretensjonalnym wakacyjnym klimacie.
Wiele czasu zajęło nam rozłożenie tych piosenek na części pierwsze i nie było to proste. Muzyka The Beatles totalnie oddziałuje na zmysły, wymyka się schematom i zaskakuje nowoczesnością.
Z rozmachem startuje nowa kampania reklamowa Puma wokół marki Arsenal, klubu angielskiej Premier League.
Praktycznie we wszystkich sklepach trwają już sezonowe wyprzedaże, a u wielu z nas uaktywnia się w związku z nimi „instynkt łowcy”.
1 lipca br. rozpoczęła się niestandardowa kampania promująca najnowszy krążek Red Hot Chili Peppers "The Getaway".
Po piętnastu latach w reprezentacji, kapitan drużyny Zlatan Ibrahimović rozstaje się z reprezentacją, dziękując ogromnej rzeszy fanów i przyjaciół.
BuzzaarPolska Agencja Marketingu Szeptanego realizuje właśnie kampanię #Bohaternocy promującą Durex Pleasure Ring Pierscień Erekcyjny.
Jeden z najlepszych polskich kitesurferów, Victor Borsuk, przy wsparciu Virgin Mobile Polska oraz Sony, przygotował materiał filmowy o codziennym życiu kitesurfera.
Najlepsi bariści podkreślają, że świeżo palona kawa potrafi najpełniej oddać bogactwo smaku i aromatu kawowych ziaren.
Katarzyna Glinka, Aleksandra Nieśpielak i Lidia Popiel jako jedne z pierwszych w Polsce miały okazję sprawdzić właściwości drogowe Talismana Grandtour.
Konieczny jest bardziej skuteczny nadzór nad reklamą leków i suplementów diety - prezentujemy komentarz BCC.
Nastał czas słonecznej pogody i wysokich temperatur, kiedy każdy z nas szuka ochłody, także w smacznej formie.

Projekt Studiom4.pl