"Kobiety kobietom - droga do akceptacji samej siebie" to tytuł spotkania, które odbyło się w krakowskiej Metaformie.
Eksperyment na Tinderze i sonda uliczna zorganizowane przez Blend-a-med zbadały jak ważny jest uśmiech w budowaniu pozytywnych relacji.
Od marca na sklepowych półkach zagościła nowość od Coca-Cola!
Biedronka z nową ofertą zachęca: „Codziennie bądź w formie”.
Marka Farmona Herbal Care została jednym z partnerów kampanii crossmediowej o charakterze edukacyjno- informacyjnym Ciąża i dziecko.
11 kwietnia b.r. jury szczególnie wyróżniło Eveline Cosmetics, największego producenta kosmetyków w Polsce, podczas rozdawania statuetek dla najwybitniejszych postaci i najlepszych biznesów - „Osobowości i Sukcesy Roku 2017”.
W Gdyni nastąpiło uroczyste otwarcie nowej kontekstowej wiaty przystankowej. Wiata stoi przed Stadionem Miejskim, a jej wygląd nawiązuje do bramki piłkarskiej.
Happy Socks pokazuje, że poranki wcale nie muszę być trudne nowa kampania ukazuje świeże spojrzenie na bieliznę.
Marka Orphica nawiązała współpracę z Polskimi Liniami Lotniczymi LOT S.A.
Robert Lewandowski odwiedził pracowników największej na świecie fabryki Gillette w Łodzi.
20 marca 2017 r. odbyła się polska premiera najnowszego flagowca Huawei P10.
W połowie marca rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa sieci sklepów Decathlon, która prowadzona jest pod hasłem „Sport dla wszystkich - wszystko dla sportu”.

Projekt Studiom4.pl