No Martini No Party czyli celebracja we włoskim stylu z bąbelkami Martini Asti.
Coca-Cola lubi zaskakiwać i zapraszać do współpracy artystów, którzy także cenią w swojej pracy efekt zaskoczenia.
NEONET obchodzi w tym roku swoje 15-lecie z tej okazji zdecydował się odświeżyć identyfikację wizualną.
Wyjątkowe Święto Makijażu już 1-2 Grudnia 2018 w EXPO XXI Warszawa.
Wielka gwiazda kina Julia Roberts po raz kolejny została twarzą kampanii reklamowej marki Calzedonia.
Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona było sponsorem programu „Matura na 100 procent”.
Wyjątkowe wydarzenie dla pasjonatów branży beauty po raz pierwszy w Polsce.
Legendarne Caffè Torino, kultowe miejsce spotkań miłośników Martini, aperitivo i dobrego stylu powstanie w warszawskim Regina Bar.
10 jabłkowych powodów, dla których nie można przegapić Lubelskiego Święta Młodego Cydru
Mocne Strony Kobiety – konkurs organizowany przez magazyn „Cosmopolitan” promuje silne i niebanalne kobiece osobowości, które inspirują i motywują innych.
Strona 1 z 18

Projekt Studiom4.pl