Sinsay rusza z kampanią Sol de Cuba promującą wiosenno-letnią kolekcję. Tym razem marka zaprasza nas na malowniczą Kubę, gdzie prezentuje świeże, roztańczone i niezwykle kolorowe wydanie.
Młodzi, ambitni i pewni siebie – bohaterami najnowszej kampanii wizerunkowej Vistuli są przebojowi mężczyźni o silnych charakterach.
W kontraście do koncepcji poprzedniej kolekcji – „domu”, Parfois zachęca nas teraz do opuszczenia strefy komfortu i zaakceptowania zmiany, która czeka na nas tuż za rogiem.
Wybieracie się na wyjazd narciarski? Sprawdźcie, co powinniście ze sobą spakować, aby był udany i komfortowy.
Marka Mohito otwiera sezon lookbookiem Pre Spring. To zapowiedź nadchodzących nowości i głównych trendów obecnych w kolekcji wiosna/lato 2017.
12 stycznia br. w Biedronce ruszyła sprzedaż odzieży dla kobiet i mężczyzn marki Tom&Rose.
‒ Idealną odzież poznamy po tym, jak dostosowuje się do ruchów naszego ciała ‒ twierdzi Johanna Schneider, Senior Design Director w Nike Women Sportswear.
Dobry płaszcz powinien być ciepły i służyć nam przez lata. Bardzo ważne jest również to, aby dobrze się układał.
Zimowe wyprzedaże trwają w najlepsze. To okres, w trakcie którego zdarza nam się nabyć coś tylko dlatego, że jest w promocji.
Różne rodzaje aktywności fizycznej wpływają na różne grupy mięśni.
Wielu utożsamia go pewnie z mało szałowymi strojami, upodobanymi głównie przez nauczycieli historii.
Trzy lata po premierze oryginalnego Nike Metcon ‒ buta treningowego znanego ze stabilizacji i wytrzymałości, Nike przedstawia kolejne dwa modele: Nike Metcon DSX Flyknit oraz Nike Metcon 3.

Projekt Studiom4.pl