Top Secret zabrało gości do Paryża – pokaz kolekcji „Secrets de Paris” w Kinotece.
Guess świętuje swoje 45-lecie podczas konferencji „One World One Brand” w Marrakeszu.
Fundacja Play Sustain zaprasza na drugą edycję multidyscyplinarnej konferencji Summit Play Sustain.
“Welcome To Beautiful” - Douglas z nową, międzynarodową kampanią.
8 października w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie odbyła się gala, podczas której ogłoszono laureatów drugiej edycji plebiscytu Rzetelny Influencer.
Jeśli po 15 września zobaczysz kogoś kto… dmucha w swój telefon – nie zdziw się.
„Twój Styl. Twoje Zasady” – pod tym hasłem Triumph startuje z nową, długofalową kampanią wizerunkową na sezon jesień-zima 2025.
Ruszyła promocja w Drogeriach Rossmann -20% na wszystkie marki własne.
Szukamy pięknych młodych ludzi, ale to nie wyglądma znaczenie - Dove i Rossmann zapraszają do projektu „Piękna Generacja”.
Słodki powrót do szkoły ze słodyczami Wawel.
Drogerie Rossmann na co dzień dostarczają milionom klientów wiele okazji do uśmiechu.
„Fresh & Fruity – galaretki nadziane latem”, czyli nowa kampania marki Fresh & Fruity.
Strona 1 z 27

Projekt Studiom4.pl