Cartoon Network po raz drugi zaprasza do wzięcia udziału w projekcie edukacyjnym „Studio Wyobraźni Cartoon Network”. Na stronie akcji imaginationstudios.cartoonnetwork.pl fani stacji mogą stworzyć m.in. własne animacje, rysunki i scenorysy,…
Sezon piłkarskich emocji w pełni dlatego Carrefour Polska rusza z wielką interaktywną loterią piłkarską i funduje ponad 730 tysięcy nagród.
Największa fabryka słodyczy w regionie – zakład Nestlé w Kargowej – po raz kolejny otwiera swoje podwoje dla wszystkich miłośników słodkości w ramach VI Międzynarodowego Święta Czekolady.
Tofflairs, najnowszy produkt w ofercie Wawelu, w unikalny sposób łączy w sobie karmelowy smak z intensywnie czekoladowym nadzieniem.
Rossmann i znana z telewizji MiniMini+ Myszka w paski zapraszają na lekcje higieny. To nowa kampania edukacyjna firmy Rossmann dla najmłodszych.
Wielkie brawa dla firmy Oriflame, która dba o zrównoważony rozwój naszej planety. Poszukiwanie inspiracji w naturze oraz szacunek dla środowiska są kluczem do filozofii Oriflame.
Na Lotnisku Chopina w Warszawie rozkwitła soczysta zieleń... nowoczesna forma reklamowa przyciąga każdego dnia spojrzenia 30 000 osób!
Takiej aplikacji na FMF jeszcze nie było! Pobierz #ilovefmf i wejdź do gry pełnej przygód i ekskluzywnych nagród!
Cyfryzacja biznesu przestała być sposobem na zdobycie przewagi konkurencyjnej, a stała się czynnikiem decydującym o utrzymaniu się na rynku.
Z rozmachem zostały zaprezentowane nowe koszulki Arsenalu przez jego sponsora, Puma. Projektanci z niemieckiego koncernu przyznają, że inspiracją dla najnowszej kolekcji były wzorce modowe z lat 90.
Na początku maja Agencja Streetcom Polska rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla marki Stovit hasło kampanii to nazwa nowego produktu „Naturalnie owocowe”.
14 maja 2016 r. w TK Maxx ruszyła kolejna zbiórka funduszy na rzecz Programu Akademia Przyszłości, prowadzonego przez Stowarzyszenie Wiosna, którego partnerem strategicznym jest TK Maxx.

Projekt Studiom4.pl